Uued asjad

   Muidugi võib olla kõik illusioon, nagu praegu füüsikud väidavad.  Aga just sellepärast on tore et on olemas ka uued asjad.  Muidugi turundus selle peale rõhub, et osta, osta uusi asju.   Mina eriti uute asjade ostja ei ole.  Mulle sobivad ka teiste vanad.  Ei ole kunagi end hästi tundud uutes riietes.  Ei ole kunagi mõnu tundnud, kui olen esimene, kes selle kinga jalga paneb.   Minu jaoks ei ole see üldse oluline.  Aga kui ikka sünnipäevaks kõige kallimad inimesed kingivad ipadi, on ikka kole vahva tunne küll.  

   Ma ei ole teab mis tehnikahuviline inimene.  Eile küsiti, mis autoga ma sõidan, kas on 480 dx, mina ei jaganud mõhkugi.  Ütlesin, et hea on, et tean, et auto on Man.   Rohkem ei tea autost midagi.  Seda ka, et on manuaalkast.  Pean ju nende kaheksa käiguga kogu aeg maadlema.  Nüüd mässan oma ipadiga .  Ei saa ikka asjale pihta ka.  Ei jaga, miks ühel hetkel ta ei lase edasi kirjutada.   Kustudada saad, aga edasi ei saa kirjutada.  Eks see siis millekski ka hea ole. Niii mõnigi lollus ja poollollus jääb kirjutamata, sest kui lõpuni ei saa kirjutada, miks siis üldse kirjutada.  Kuigi peab ju arenema ja ennast muutma, et ülteks kohe alguses ära, mida öelda tahaks. Mitte ei jäta lõppu.   Eks ma siis kohe ütlengi,  mul on ikka kole vahva uus ipad. vot.  

There are no comments on this post.

Leave a comment