vaim hing ja ihu.

Minu rekkamehe mõstus kuidagi ei võta seda, et inimene sellest koosneb.  Kuidas siis mina matsu jagaks.                         Arvan, et inimene koosneb  huvisfäärist, identiteedist ja egost.     Muidugi et jutt vähegi arusaadav oleks peaksin neid defineerima,   kuidas rekkamees sellest aru saab.  Huvisfääri moodustab inimesel need asjad, millest inimene huvi tunneb.  Tema hobid ja see millega inimene tegeleb  oma vabast tahtest ja isegi teeks tasuta.        Identiteet on see, mis poeb kuidagi inimesele lähedale.  See on see, kes inimene on või kui just ei ole, siis see, kellena ta tahaks olla.   Identiteeti kajastavad näiteks hüüdnimed.   Kui me kellegi peale mõtleme, siis  kes ta on.   Näiteks mu kallis naine on paljude jaoks koorijuht. Mu õde näiteks arst.  Vend viiuldaja   jne jne.      Ego moodustavad inimesel need asjad, kes inimene on.  Näiteks mõni on introvert, mõni ekstravert.  Inimese ego asjadega tegeleb psühholoogia haru nagu sotsioonika.   Ei ole keeruline asi. Üsna lihtne ja arusaadav. Rekkamehe aju sai küll aru.

nüüd on minu arust ära defineeritud ja nüüd saan hakata pikalt heietama  ja arutlema, kuidas need üksteisega põimuvad ja kuidas üksteisele sisse sõidavad.

One Response

  1. …..jah, aga ikkagi oleme me need, mida või keda oleme armastama hakanud. Kui ikka armastust ei ole, siis pole ka huvi.

Leave a comment