AUTO MEIE NELJAJALALINE SÕBER

Auto on pea kõigil, kes tahab sellega sõita. Täna on minu elus olnud esmatähtis auto.    Nimelt radikas mu kalli naise autol lekib radikas ja paar viga auto juures paneb uue sõbra otsimise järgi jooksma.    Tihti olen võrrelnud autot koeraga. elab sama kaua.  mida vanemaks saab, seda rohkem lahti saada tahad.    Tegelikult on mul endal olnud koer ja see võrdum ei pea üldse paika. Koer on pereliige, aga auto pereteener.    Käisin täna kümneid autoplatse läbi, päev otsa olen olnud internetis.  Õhtuks on ikka auto ostmata.   Nagu neid vähe oleks.   Aga ikka ei ole “seda õiget”.     Paar korda olime pea raha letti nõus laduma, aga ikka hüppasin viimasel hetkel alt.    nii jäävadki mu unenäkku igasugused autod, paksud, peenikesid, lühikesed, pikad.   Audid, bmw-d mersud, hondad, volkarid, opelid ja nissanid.   Homme aga lähen Peugeoti   vaatama.

One Response

  1. one paragraph how many sentences

    AUTO MEIE NELJAJALALINE SÕBER | Heietusi kitsalt rajalt

Leave a comment